Thursday, March 3, 2011

Wajah Kesayangan Hamba

salam2... huhu. sape lah pulak tu kan.. hehe..
mereka2 ini lah teman yg paling rapat buat mase ini. kalah BFF sendri. huahuahua. hahaha
cik punch card dan cik fotostat , sentiasa ada disisi semasa senang dan susah, perghh. pe nk kabor ntah ni. haha... an..an..an..?? di pendek kan ceritera sebulan dua ni mereka ini lah yg perlu kuhadap semasa bekerja. kenapa ya?. ermm. disebab kan aku ni lah yg dipertanggungjawabkan membuat laporan punch card2 kt kementerian tu, so, aku jgk lah yg kene buat spotcheck terhadap mereka2 ini sepanjang tahun 2010. maw x byk. 1 kementerian ade dlm lebih kurang 13 jabatan dan bahagian. darab sndri lah brape keping punch card kene belek dan fotostat kan hari2. wow! haha. byk kn,. naseb lah de yg diarahkan membantu. sgt2 terima kasih daun nipah. huk3. nnty aku blnje korg dinner mase mjlis tu. haha. :p
punch card standard nye kaler kuning lah kn. so skrg ni eye aku nih asik2 nmpak kuning jerk merate weh. haha. tp baru ku sedar kuning nih pon cntik ok. n last nyer, aku sudah mula jatuh cinta dengan kaler KUNING taw.  senget kan.. haha.  ok lah. nk rest byk2 coz kaki sakit berdiri lame2 di depan cik fotostat. wee.... daa....salam....! ^_^


muke bajet rajin buat kerja lalala. haha. khusyuk tu... :p

No comments:

Post a Comment