Monday, March 21, 2011

5 JINGGA Kawan sampai mati .!

Assalamualaikum...

*ohhooo... mane dapat lah kan name nih?. ahaha.. oke, 
before tu nak introduce kan ahli2 dalam kelompok ini. :

 
  
 Ainul Nadzirah Salehudin ( AINUL) Amni Hamizah Dzulkanain ( AMNI ) Nur Farehan Ismail ( REHAN ) Ras Adiba Hasanuddin ( RAS ) Siti Aishah Ahmad Pouzi ( ECAH )


* Oke. Nama 5 JINGGA ni otometik je kitorg letak mase presentation group subjek Commerce Law sem2 dulu, ahaa.. group berlakon taw... hebat x. haha..tapi pun kitorg berlima ni dh memang rapat since sem 1 lagi.
aktiviti weekend mase tu biaselah, lepak2 Jusco Ipoh ker.... Ipoh Parade ke... pe lagi benda yg kitorg buat , main BOWLING and KARAOKE bagi melepaskan tension2 study exam, tak pon mase gado2 ngan bf masing2, haha, betol kan korg, ?? yg best nye, pakwe ecah, rehan dulu n aku nye abg syg 1 kelas oke. secara kebetulan je.,, pusing2 sane sini pakwe die tu laa, pakwe die ni laa.. haha, biase lah kan zaman politeknik dulu...




Si Amni ni die blur2 ckit, tapi baik sgt2 ngan kawan2 die, cun meyhhh... tengs amni bg teddy bear kat aku :))

Rehan ni budak kelas panggil die TOKOH FOKUS, ntah pe yg die fokus kan. hehehe, tapi skang dh jadik STUDENT NURSE oke. :))

Ras a.k.a. Bedah ni macam kakak la ngan kitorang, lahir pon bulan 1 kan , so, faham laa mcm mane kakak layan adik2 nye. hehe. syg ko bedah. !  ;) 

Ecah pandai masak, Tomyam die best taw, tp peel die nih kuat tido wehh, haha.. cun maa... cam minah KOREA. ;)




* Kat bawah ni gamba2 kitorang yg aku still simpan, x banyak sebab aku berhenti poli mase awal sem3, so.. ni je laa gamba2 kitorg berlima yg aku ade :)







Rehan pun ikot berhenti mase habis sem 3 sebab dapat tawaran SPA dlm cos Nursing kat Kelantan, then Ras ikot jejak langkah aku bile dpt tawaran keje Pembantu Tadbir under SPA kat Kolej Komuniti Pasir Salak mase die sem 5. So.. last nye tinggal Ecah ngan Amni je, dh xde 5 Jingga lagi. masing2 dh ade life skrg lepas amni n ecah pon dh habis study Dip dorg, x lame lagi nak konvo dh, congratz ye utk korg dua ....

Ape ape pun, korg semua still KAWAN terbaik yg aku pernah ade, mengenali korg adalah yg paling indah, even ade prob yg pernah kite lalui dulu tu, aku tak pernah amik hati lame2 coz aku terlalu syg kan korg n FRIENDSHIP kite ni. Hope ikatan persahabatan ni dapat kekal sampai bile2. Aminn... 



5 Jingga is Always In My Heart, FOREVER n EVER :))

No comments:

Post a Comment